Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Supełki Sylwki
Forum "Kuferek" > Inne robótki > Makrama > Nasze prace
sylwka35
no to dziś popełniłam pierwszy naszyjnik - troszkę spanikowałam w połowie, bo mi sie nitki porozłaziły strasznie na boki, no i bałam się, że się nie zejdą do kupy razem biggrin.gif
kacpur
Fajowy, wedlug mnie w stylu etnicznym
szczypior
Fajniusi!!!! biggrin.gif
middia
Też mnie korci smile.gif Fajnie wyszedł smile.gif
DCH
proszę jaki ładne efekty festiwalu biggrin.gif
ania62
śliczniutki smile.gif
Ata
Ja go chcę jutro pomacać!!!!
Furiatka
11.gif 11.gif 11.gif
etosha
ja też chcę pomacać smile.gif fajny jest smile.gif
Celina
a kiedy ja pomacam sad.gif sad.gif
sylwka35
czyli rozumiem, że jutro u Greglis będzie macać i Ata i Etosha i Middia - przygotuję się psychicznie biggrin.gif No to jeszcze dorzucę bransoletkę do kompletu smiley_1153.gif
Furiatka
No proszę, jaka zdolna bestia biggrin.gif
ania62
Sliczna, ale zdolniacha jestes:) to juz wiem czemu Cie dzis tu bylo malo biggrin.gif
szczypior
Bardzo ladna. biggrin.gif Swietnie pasuja te koraliki. 11.gif 11.gif 11.gif
DCH
Pięknie się prezentuje!!!Patrząc na te śliczności -chyba wrócę do makramy biggrin.gif
Jolek
Łał.. Fajny komplecik i kolorystycznie też bardzo mi się podoba 11.gif 11.gif
Ata
NO to super!!! Na dwie ręce będę macać!!!
middia
Bransoletka pieknie sie prezentuje smile.gif
Kuferek
Ale super biżuteria... 11.gif 11.gif 11.gif
Ja też bym chciała ją sobie pomacać. rolleyes.gif
maryla
11.gif 11.gif 11.gif
Ata
Macałam! W realu jeszcze ładniejsza niz na fotce.
Kasiulek
Ja też widziłam w realu i naprawdę śliczna jest ta biżuteria biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
sylwka35
dzięki Dziewczyny za dobre słowo smiley_1153.gif - no to chyba muszę się zabrać za kolejne prace.
Ata
Bież się więc!
miszka52
Szkoda, że tak daleko mam do Wołomina, Kliknij, aby zobaczyć załącznik bo też bym sobie pomacała te cudeńka...
sylwka35
ale ja mam w Szczecinie chrzestnego i czasami do niego jeździmy i do jego domku w Łukęcinie biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.