Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Karteczki inaczej
Forum "Kuferek" > Inne robótki > Inne robótki > Nasze prace
Katarzynka
Dzięki Niesi, która sprezentowala mi na urodzinki super igiełkę nauczyłam się robić coś w rodzaju "dywanika", nie wiem wkoncu jak nazywa sie ta technika, ale pochwalić sie muszę biggrin.gif

Zrobiłam karteczke dla Mami i dla męża na urodzinki






p.s. Niesiu sprawiłaś mi niezłą frajdę!!! dzieki raz jeszcze
Niesia
Kasiu bardzo się cieszę że mogłm Ci podarować coś co tak bardzo Ci się spodobało... Karteczki wychodzą super a i robienie igiełką razem z Toba (to znaczy ja strzygłam :lol: ) było super.... Czekam na dalsze Twoje prace i kibicuje... Dodam że chyba dziure4 Jóżiowi wywierce i pojade po ntą igiełkę też tongue.gif
etosha
11.gif 11.gif 11.gif 11.gif 11.gif 11.gif 11.gif 11.gif 11.gif
kacpur
smiley_1153.gif Swietne, zdradz jak to robisz i co to za igla. Brawo za pomyslowosc.
miła
ja też chcę taką igiełkę. 10.gif jak się toto nazywa i czy w "wojtku "mają 7.gif jak się tym robiiiiiiii ?????? To co zrobilaś to jest cudeńko...śliczności.. mpr.gif


a jakie to nici do tego ????? napisz dużo i wszystko >>>>> :lol:
Gacusiowa
miałam kiedys taką igiełkę, ale zaginęła w otchłani historii... sad.gif
Niesiu, czy mogłabyś przy okazji wiercenia dziury i kupowania igiełki kupić taką też dla mnie? wub.gif
please please please...
Katarzynka
Tutaj jest cala stronka o tej igiełce

http://homepage2.nifty.com/clovd/03english...embroidery.html

Ja robiłam to na zwykłej kanwie do wyszywania.
Na początku używałam nici perłowych DMC, ale zobaczyłam ze taki zwykły kordonek wyglada tak samo, cena jest duzo nizsza i efekt wyszedl mi taki sam.
Serduszko jest robione perłowymi ale w niektórych miejscach zabrakło mi juz tej perłowej i dodałam z kordonka, a kwiatuszek jest zrobiony z nici z kordonka, mysle ze efekt jest taki sam.

Zabawa jest super!!
Wszystkim polecam!!

p.s. Na tej stronce jest krótki kursik jak to sie robi- jest to banalnie proste- my z Niesia załapałysmy od razu.

POLECAM!!
kacpur
rolleyes.gif Ale fajne, a gdzie mozna kupic igielke?
Katarzynka
Niesia kupiła ją w Pasji tongue.gif
Ata
Takie igiełki po 7zł sprzedają tez w Pasgali - hurtownia na Mińskiej w Wawie...
Niesia
Ata po ile??????????????????? Ja zapłaciłam 33 zł..... Gacusiowa jeśli to co pisze Ata jest prawdą to kupię oczywiście dla Ciebie ale tą tańszą.... nie ma sprawki....
Furiatka
Świetna ta igiełka i oczywiście karteczki. 11.gif 11.gif 11.gif
Ata
Jutro wkleję fotkę mojej igiełki. Bedziecie mogły porównac i się wypowiedzieć smile.gif
Ata
Obiecana fotka. Igła wprawdzie nie taka elegancka, ale funkcja chyba zachowana...
Furiatka
Mój Tata kiedyś robił taka igłą całe obrazki. To było dawno i od Mamy wiem, że do tego celu przystosowywało się igły do zastrzyków. Trzeba było sobie radzić
Jak odnajdziemy tę igłę to wstawię zdjęcie.
Niesia
Monia rzeczywiście igła jest podobna ale jest jedno ale.... Ona jest strasznie gruba z tego co widze.... i podejrzewam że ta jest do wełny i takich grubszych nici... tamta jest cieniutka i nadaje sie do mulin.... Takie moje zdanie....
Gacusiowa proszę o info czy chcesz tą z Pasji czy nie... Abym wiedziała czy jak bede to mam kupować...
miła
to jest super.... bardzo ładnie wygląda i ten kursik niczego sobie biggrin.gif
Ata
NIesiu! Moja nie jest z Pasgali.
Te w Pasgali sa cieńsze.
Bo ta to faktycznie do wełenek...
Gacusiowa
CYTAT(Furiatka @ May 6 2006, 10:23 PM)
Gacusiowa proszę o info czy chcesz tą z Pasji czy nie... Abym wiedziała czy jak bede to mam kupować...

Niesiu, sorry, dałabym sobie kończynę górną uciąć, że odpisałam blink.gif
ja bardzo poprosze o tą igiełkę. Bardzo bardzo.
I wielkie dzięki smile.gif
Katarzynka
Mam pomysł, ale nie wiem czy to wyjdzie myslalam o takim malym portfeliku na zameczek takim na drobne.
Jest tylko problem portfelik bedzie caly czas "w ruchu" wiec bede musiala czyms z tyłu podkleic te niteczki zeby ich nie "wyszarpac" macie jakiś pomysł bo flizelinka odpada nie podtrzyma, a ten klej co jest pokazany na tej stronce z tej igielki jest pewnie strasznie drogi.
Czekam na podpowiedzi smiley_1153.gif i z gory dziekuje biggrin.gif
Niesia
Gacusiowa nie ma sprawy abbra.gif jak tylko bede tam to Ci kupie.... Tylko nie wiem czy uda mi się w ten weekend bo mam ślub braciszka ale postaram sie jak najszybciej, ok???? mi też się spieszy aby ją mieć biggrin.gif
Gacusiowa
super, to ja czekam smile.gif
Katarzynka
Wy tu gadu gadu a propozycji dla mnie nie ma sad.gif
Ata
Kasiu - a może jednak fizelinka dwustronnie klejąca + podszewka? To powinno trzymać.

Albo może niezawodny klej Wikol?

Sama nie wiem... Może ktos cos podpowie Ci jeszcze.
Katarzynka
Ata abbra.gif

a co to ten Wikol to do materiałow??
Ata
CYTAT(Katarzynka @ May 12 2006, 08:55 AM)
Ata abbra.gif

a co to ten Wikol to do materiałow??
*


Kasiu! Wikol to taki klej do wszystkiego biggrin.gif Ale nie typu kropelka. Generalnie to klej stolarski, ale ja go używam do: sklejania niewypalonej ceramiki (moje dziecko w to się bawi), modeliny (takiej już twardej i ugotowanej), do naklejania pasmanterii i ozdób wszelakich przy robieniu karteczek itp, itd. Ten klej jest biały, a po wyschnięciu przezroczysty.
Aha! Kupisz go w pierwszym lepszym sklepie papierniczym. Kosztuje ok 3zł za tubkę.
Katarzynka
CYTAT
Aha! Kupisz go w pierwszym lepszym sklepie papierniczym. Kosztuje ok 3zł za tubkę.


Super by było ale podejrzewam ze nie kupie w pierwszym lepszym będę musiała się zakrecić i poszukac.

Dzięki Ata za radę bo własnie koncze juz portfelik i tzreba bedzie go powykańczać, wiec musze miec jakis klej. kuss3.gif kuss3.gif
Adrianna
Ja bym była za podszewką. Flilzelina przyprasowana żelazkiem i cieniutkie płócinko przeszyte razem dookoła i dopiero zszyte w porfelik.

Chyba byłoby najbardziej niezniszczalne i przy okazji troche twardsze niż sama tkanina z haftem.
Katarzynka
CYTAT(Adrianna @ May 14 2006, 01:53 PM)
Ja bym była za podszewką. Flilzelina przyprasowana żelazkiem i cieniutkie płócinko przeszyte razem dookoła  i dopiero zszyte w porfelik.

Chyba byłoby najbardziej niezniszczalne i przy okazji troche twardsze niż sama tkanina z haftem.
*



oj Adrianno masz racje. KUpilam klej i zrobilo sie takie sztywne ze odrywalam ten material ze srodka. Jednak wygrala flizelinka ale....

wszystko popsułam, za bardzo poobcinalam material i sie pruje!!! teraz robie jeszcze raz, a poniewaz mam dwie lewe rece do szycia moj kochany maz obiecal ze go wykonczy (ale wstyd nie?)
Jachna
Ja też tak chce haftowanie.gif
Dziewuszki nie wiecie gdzie w necie można kupić taką igłę ?
I czy w tej co ma Kasia można zmieniać igły?
Niesia
Aga tak jak w gadulniku odpisałam w kom-plecie nie ma igiełek ale napewno można dokupić i wymieniać bo tam takie coś do wyciągania jest i zaciskania.... a zakupić można w Pasji (o ile jeszcze są) jak zechcesz to daj znac a jak bede bto zakupie hurtem :lol:
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.